Vauvajuhlat

maanantai 3. maaliskuuta 2014




 



Ihanat ystäväni järjestivät minulle ja masulle viikonloppuna vauvajuhlat. 
Juhlissa oli rennon keväinen tunnelma. Olen niin onnekas, että minulla on tuollaisia ystäviä. Juhlat alkoivat raikkaalla alkujuomalla, ja ystäväni kauniilla sanoilla. Aika meni parhaassa seurassa nopsasti. Herkuttelimme, ja ystäväni veikkailivat vauvan syntymämittoja, syntymäpäivää ja nimiä. Veikkaukset ovat tallessa, joten saa nähdä kuka osuu parhaiten oikeaan. Vauvanhoitotaitojani testailtiin, kun sain vaipanvaihtohaasteen. Pääsinkin ihan tositoimiin, kun vaipanvaihto tapahtui ystäväni kaksi kuukautta vanhalle ihanalle tyttövauvalle. Minulle painotettiin, että nopeuden ja huolellisuuden lisäksi huomiota kiinnitetään erityisesti vuorovaikutukseen vauvan kanssa. Kohdalleni osui tietysti kakkavaippa, mutta siitä selvittiin, eikä suloisen vauvan kanssa lepertelykään tuottanut vaikeuksia. Taisin selvitä haasteesta ihan kelvollisesti.
Minä ja masuvauva saimme myös kasoittain ihania lahjoja, joista paljastui vaikka mitä hauskaa, suloista ja hyödyllistä. Nyt kun tämä mamma on näin huolellisesti "suihkuteltu", niin kyllä kelpaa masua kasvatella vielä loppuaika.
Kiitos rakkaat ihanista juhlista, olette tärkeitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!